ריהוט משרדי

olive77   19 באוקטובר 2011   סגור לתגובות על ריהוט משרדי

 ריהוט משרדי

ריהוט משרדי הוא לא דבר של מה בכך וודאי שמסע רכישות של ריהוט משרדי כמו שולחן וכסאות לעובדי המשרד אינו מסע קניות כזה שיכול להתחיל בכניסה לחנות רהיטים וחיווי על הרהיטים הרצויים תשלום ויציאה החוצה של חנות רהיטים אשר מוכרת ריהוט משרדי.

 

שכן לריהוט משרדי שלנו יש כמה חשיבויות שאין להתעלם מהן ולאלו יש ממש השפעה על פעילות העסק ואל לנו להקל ראש כשאנו רוכשים ריהוט משרדי.

 

במה דברים אמורים ומה שונה כסא שולחני כל שהוא מכל ריהוט משרדי אחר? אז ההבדל טמון בשני דברים, ראשית במראה של הריהוט המשרדי שלנו שהוא בסופו של דבר המראה של המשרד שלנו, והסיבה החשובה יותר היא עומס העבודה שאנו מעמיסים על הריהוט המשרדי שלנו, עומד עבודה כזה שמחייב אותנו לספק לעובדים שלנו ריהוט משרדי טוב, שכן ההשלכות כאן הם גם ברמה המיידית על מידת התפוקה והיצרנות של העובד שלנו, ולטווח הארוך ההשפעה היא גם השפעה בריאותית ממש.

 

אז כאמור, מראה של ריהוט משרדי הוא המראה של המשרד שלנו. מה זאת אומרת. זאת אומרת שבהתחשב במקום שאותו ריהוט משרדי תופס בנוף המשרד שלנו, אז שהוא יקבע בסופו של דבר את מראה המשרד שלנו, ולא חשוב כמה נרצף יפה את רצפת המשרד שלנו או כמה יפה הוא הפרקט או השטיח והצביעה המאוד מיוחדת של הקירות, בסופו של דבר אם נכניס למשרד שכזה ריהוט משרדי שאינו תואם את עיצוב המשרד אנו נמצא עצמנו מקלקלים את מראה המשרד שלנו וזאת דווקא במקום שבו יכולנו להוסיף וליצוק המון תוכן.

 

אז באמת מה החשיבות בכלל של מראה המשרד שלנו ולמה שנטרח להוציא מיטב כספנו על שולחן או מזנון במשרד שלנו. אז התשובה היא פשוטה, מראה המשרד שלנו משפיע על המוטיבציה של העובדים שלנו. מראה המשרד שלנו משפיע על הלקוחות שלנו שבאים לבקר אותנו ולא אחת בטרם פגשו אותנו וזכו להכיר אותנו, אלו יפגשו את המשרד שלנו ואת אותו ריהוט משרדי אשר בחרנו ומכך יתרשמו ואלו כמו יעידו עלינו. ולכך יש חשיבות גדולה גם מצד השורה הסופית, כלומר ממש סגירת החלטות ועסקאות עם לקוחות חדשים.

 

סיבה שנייה, ואף חשובה יותר היא עומס העבודה על ריהוט משרדי. ריהוט משרדי ממוצע זוכה לקבל שימוש רצוף לפחות שמונה שעות ביום. מדובר במשך זמן ארוך מאוד בו העובד שלנו יושב על כסא משרדי אשר אמור לספק לו תמיכה נאותה לגב. בהתאם לתמיכה בגב כך תהיה מידת המיקוד והתפוקתיות  של העובד שלנו. עובד שלא נוח לו עובד פחות טוב ומרוכז בקושי רב במלאכת העבודה שעליו לבצע. מה גם שלאורך זמן יכולים ממש להיות כאבי גב מכסא לא בריא.

 

על כן זכרו בפעם הבאה, בצעו מחקר שוק טוב ואם אפשר תנו לעובדים שלכם לנסות את אותו ריהוט משרדי בטרם תרכשו אותו.